Honolulu, Oaho, Havaj - to nejkrásnější na Havaji

Waikiki
S Vikym milujeme přírodu, a tak na turisticky profláklé Honolulu se zas tolik netěšíme, a proto si na Oahu necháváme pouhé 4 dny. Ale jak to v životě bývá, to, na co se těšíme nejméně, je pak to nejúžasnější. Pro mě je to totiž můj první kontakt s opravdovou Amerikou, když nepočítám přespání v New Yorku. Opět přes booking.com objednáváme hotel, tentokrát ale už nechceme ani vidět žádný ze známých řetězců, které jsou prostě na Havaji kýčovité a rezervujeme nádherný zrekonstruovaný hotýlek Shoreline Hotel Waikiki (http://goo.gl/hWTT14),  kde pokoj vypadá 100krát lépe než v Hiltonu. Ještě ten den jdeme na světoznámou pláž Waikiki a mohu říct, že je to ta nejkrásnější pláž, kterou jsem na Havaji viděla (ale zase byla dost přeplněná). V životě jsem neviděla tak nádhernou barvu moře a když jsem Waikiki poprvé viděla, měla jsem slzy v očích. Havaj se tímto stává oficiálně prvním místem, ze kterého se netěším domu a hned Vikymu vysvětluji, že by si tu měl najít práci, že tu chci zůstat. Fascinovaná Waikiki a trochu absťákem po koupání trvám na tom, že poslední 4 dny strávíme jen v Honolulu. Tímto padá i Pearl Harbor, který jsme měli v plánu navštívit, což mě teď zpětně mrzí, ale já prostě nějak vím, že se na Havaj ještě vrátím, a tak ho uvidím jindy.

Opět bych to nebyla já, kdybych se někde na světě neztrapnila. Tentokrát jsem si to nechala na Honolulu. Situace: Přijdu do značkové prodejny Applu a první co vidím jsou dva nádherné počítače. Tak se na ně vrhnu a ťukám písmenka a říkám si, proč to chce po mně heslo???? .... Ona to totiž byla pokladna... Viktor pohoda, celou dobou dělal, že mě nezná:)) a pán z Applu se mě ještě ptal, zda mi může s něčím pomoci:) No a aby to nebylo celý, tak jsem se chtěla podívat na iPad, tak jsem ho vzala tak, že jsem ho vyrvala z kabelu. To byla konečná, to už i flegmatik Viktor uznal, že musíme odejít.... 

V Honolulu najdete vše, na co si jen vzpomenete. Vidíte nádherné luxusní hotely a obchody. Vidíte ty věci, které znáte z filmů, jako jídla v obchodech (s oblečením) zdarma, otvírání dveří, když vcházíte ke Guccimu, vidíte restaurace, kde vám dají, když jsou plné, pípák, který vás upozorní, když je již v restauraci pro vás místo a hlavně jsou tu obchody s oblečením, za které v Čechách zaplatíte za kus 3000 Kč, zatímco tady 300 Kč. A tak bereme jeden z těchto obchodů útokem. Utratila jsem asi 10 000 Kč a zjišťuji, že jsem si pro sebe koupila jen 1 značkové tričko, no a pak ještě jedno tričko z Walmartu. Všechny ostatní věci jsem koupila pro rodinu. Tátovi vezu 6 triček: Ralph Lauren, Hilfiger ... Já jsem tak hodná, že to ani není možné, ale ten jejich výraz, až to uvidí, bude stát za to. A ty látky, kam se na to hrabe "českej" Hilfiger. Viktor taky nakupuje spoustu triček a hlavně Kindle, který stál o polovinu méně než v ČR. 



Poslední den na Havaji absolvujeme výlet lodí za velrybami. Trochu mi to kazí zážitek, protože loď je velká, takže se k nim nedá moc přiblížit a hlavně je to šíleně komerční. Kapitán pořád něco vykládá a loď jede pomalu a nic se neděje. Pak dojíždíme na místo, kde podle sonaru velryby jsou, tam je sice vidíme, ale jen chvíli a pak tryskem zpět. Doteď nechápu, proč jsme nejeli stejně rychle na to místo a tam nezůstali déle. No příště určitě pojedeme na nějaké mikro lodi, protože tohle nebylo moc fajn. I když pohled na velryby samozřejmě nikdy neomrzí. 





Tohle jsme viděli na výletě lodí, ale vážně to nezvládli v té rychlosti  vyfotit:)

Honolulu

Honolulu







Komentáře