Nepovedený únos do Barmy


Už to opět začíná. Viktor mě bere na dovolenou a já vůbec nemám páru kam. No vlastně mám, bude to JV Asie a poprvé ve svém životě jedu na batůžkovou dovolenou. Krosna, batoh, váha do 8 kilo a měsíc dovolené. Můj osud je zpečetěn... 

Tak tohle ještě platilo před pár dny. Den před odjezdem jsem vyplňovala cestovní pojištění na: e-pojisteni  a poprosila Viktora, ať tam zadá zemi, kam jedeme a on si nevšiml, že to v dalším kroku uvidím (což jsem sama netušila). Takže jsem se dozvěděla, že jedu do Barmy, čímž mu můj únos neznámo kam nevyšel. Po prostudování ekonomické situace v zemi se mi udělalo trochu nevolno, ale nakonec jsem to nějak rozdýchala a byla jsem fakt ráda, že jsem si udělala drahé pojištění. Největší starostí tak bylo, jak sbalit batoh, protože můj plán, jako vždy, úplně nevyšel. Nakonec tahám v krosně kolem 9 kilo a 3 kg v druhém batohu, což se mi vůbec nelíbí. A to společné věci tahá Viktor. Na moji obhajobu, má hromádka s oblečením je o polovinu menší než jeho!!! A neberu si s sebou ani parfém! :) Spoustu váhy zabírají moje vlhčené ubrousky, vlhčené toaleťáky, hygienická vložka do spacáku, desinfekce. Věci, které rozhodně nedám. 


4 hodiny před odjezdem do Budapešti začínám rozmrazovat ledničku, protože nevidím jediný rozumný důvod, proč by měla jít celý měsíc zbytečně. Mezitím Viktor někde lítá po Brně a předává kolegům klíče, které zapomněl ve čtvrtek (nečekaně) předat. Ještě nám naťukávám na damejidlo.cz pizzu, kde je jako naschvál akce 2+1 zdarma. To by mě zajímalo, kdo to sní :) Žádné typické české řízky nedělám, namazala jsme každému na cestu bagetu a očividně bereme i pizzu do vlaku. 

Dnes za deštivého a studeného počasí (trochu nevím, co si vzít na sebe) odjíždíme do Budapešti a přespáváme v hotelu u Hlaváku, který jsme rezervovali přes aplikaci hotel tonight za 665 Kč na noc i se snídaní. Zítra si pak vezmeme taxíka na letiště přes aplikaci "uber", což nás opět vyjde levněji než klasicky. Letíme pětihvězdičkovými aerolinkami Qatar airways, což by měla být nejlepší letecká společnost na světě. Dám echo, zda jsou fakt tak dobré....

A pak už nás čekají 2-3 týdny v Barmě a 1-2 týdny v Thajsku. Viktor má už v hlavě itinerář, ale vše se může podle potřeby měnit, takže kde nakonec skončíme, nevím. Každopádně po příletu bychom měli jednu noc strávit v Yangonu a pak se přemístíme nočním business autobusem na pláž. Toť zatím plán. Tak nám držte palce, myslete na nás a já slibuji, že když budu mít při nějakém přejezdu chvíli času, tak něco naťukám na blog:)

Jo a hlídače prosím, ať se mi hezky starají o mého milovaného pejska a podávají několikrát denně informace :) 

Odkaz na Viktorovo blog: http://barma16.blogspot.cz/




Komentáře